02 Φεβρουαρίου 2014

Ο Γερ. Καφφές για τις εκλογές Μαΐου

Στην εφημερίδα Αιχμή ο Γερ. Καφφες δήλωσε για τη θέση του στις εκλογές που έρχονται:


Image and video hosting by TinyPic



"Σε απάντηση όσων ακούστηκαν περί υποψηφιότητάς μου τις τελευταίες μέρες, δηλώνω ρητά ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμη με ποιον συνδυασμό θα κατέλθω στις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Τιμώ και εκτιμώ τους υποψηφίους δημάρχους που μου έκαναν πρόταση, ωστόσο, όπως έχω πει και στους ίδιους, η απάντησή μου θα δοθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Σε ό,τι αφορά διάφορες φήμες που κυκλοφόρησαν τελευταία, δηλώνω ότι όχι μόνο δεν έχουν καμία βάση, αλλά είναι υποβολιμαίες και κακόβουλες. Ουδείς από τους υποψηφίους μου έχει προτείνει κανενός είδους αντάλλαγμα, κάτι άλλωστε που θα ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με τον χαρακτήρα μου και τα προσωπικά μου πιστεύω.
Με εκτίμηση
Γεράσιμος Καφφές
Επιχειρηματίας"