26 Αυγούστου 2014

Η Νίκη Μεταξούλη σε μια συνέντευξη στο Katochi News για το γυναικείο ποδόσφαιρο και... την σύντομη επιστροφή της στα γήπεδα!


Τρίτη 26-8-2014 και το μεσημέρι είχαμε ένα ραντεβού με την Νίκη Μεταξούλη, τερματοφύλακα της ομάδας "Μεσολόγγι 2008", να μας μιλήσει για το γυναικείο ποδόσφαιρο και την αγάπη σε αυτό και τι την ώθησε να παίξει μπάλα.
Η Νίκη το μεσημέρι 1:30μ.μ. ήταν πιστή στο ραντεβού μας και ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας.

Katochi News: - Νίκη από πότε άρχισες να ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο, να παίζεις ποδόσφαιρο;
NIKH Μ.: - Μου άρεσε πολύ το άθλημα και από μικρή ηλικία έπαιζα με τα αγόρια! αφού τα κορίτσια λιγοστά ήταν εκείνα που έδειχναν ενδιαφέρον.
Katochi News: - Γιατί διάλεξες τη θέση τερματοφύλακα;
NIKH Μ.: - Μου άρεσε πολύ είμαι ευκίνητη, ψηλή και αλτική με καλά αντανακλαστικά, είναι μια αιτιολογία που δε χρειάζεται περισσότερες εξηγήσεις για την θέση που επιθυμούσα να παίζω.
Συνέχιζα να παίζω και σε παρεΐστικο ρυθμό και σε 5 χ 5 με φίλους και φίλες, ώσπου μου πρότειναν αλλά και με ώθησαν να ασχοληθώ πιο οργανωμένα και να μπω σε γυναικεία ομάδα και το ταλέντο μου να καλλιεργηθεί.
Το έκανα το βήμα και από τα μέσα της περσινής σεζόν ανήκω και αμέσως έπαιξα στην ομάδα Μεσολόγγι 2008.
Εκεί η ομάδα είναι ΟΜΑΔΑ με κεφαλαία, συμπαίκτριες και team μου φέρθηκαν ωραία, το κλίμα ήταν μια οικογένεια.

Katochi News:  (Ρωτήσαμε και μάθαμε ότι η εξέλιξή της ήταν ανοδική και μάλιστα κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Της αναφέραμε τις εντυπώσεις του κόσμου και τις πηγές που αναφέρονται σε κείνη) αλλά παραμένει χαμηλών τόνων λέγοντάς μου:
NIKH Μ.: - Η ομάδα μοιράζεται την επιτυχία και διάκριση, πιστεύω ότι μπορώ περισσότερα και ανεβάζω τον πήχη για την απόδοσή μου, όχι όμως ότι δε με ικανοποιεί η κατάσταση ως έχει.
Θα προτιμούσα τα θετικά σχόλια να μοιράζομαι με την ομάδα μου γιατί είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς.
Katochi News: -Το γυναικείο ποδόσφαιρο στην Αιτωλοακαρνανία;
NIKH Μ.: - Ο μεγαλύτερος νομός στη χώρα, μια ομάδα από Μεσολόγγι, θα μπορούσε κι άλλη να έχει και το Αγρίνιο επίσης. Έχει κορίτσια με ταλέντο πολλά σίγουρα ο νομός μας και θέλουν ώθηση αλλά και ομάδα να αναδειχτούν ή να το απολαύσουν να παίζουν. Ρίξε μια ματιά στα χωριά σε γειτονιές πόσα κορίτσια παίζουν μπάλα, ακόμη και στο χωριό μας, στα 5χ5 επίσης, θα ξαφνιαστείς.
Είναι αλλιώς να σαι σε ομάδα, άλλο πρεστίζ, οργάνωση και θέληση. Πιστεύω ότι θα πρέπει να το κοιτάξουν σοβαρά και στη χώρα μας το γυναικείο ποδόσφαιρο, σε παγκόσμιο επίπεδο αναπτύσεται σε γοργούς ρυθμούς.

Katochi News: - Πες μας για το σήμερα, που σε βρίσκουμε τι κάνεις; πες μας τα όνειρα και σχέδια για τη νέα σεζόν. (εκεί ακούσαμε κάτι άσχημο αλλά η αισιοδοξία της μας δίνει θάρρος)
NIKH Μ.: - Έχω έναν τραυματισμό στο πόδι ύπουλο, από πέρυσι κληρονομιά από το τελευταίο μας φιλικό παιχνίδι και κάνω θεραπείες βάση προγράμματος και ελπίζω σύντομα και δυνατή να είμαι ξανά στο γήπεδο.
Άρα να έχω την υγεία μου κάνοντας τη σωστή θεραπεία όπως μου υποδεικνύει ο γιατρός και όλα θα πάνε καλά.

Katochi News: Ήταν μια ευχάριστη συζήτηση με τη Νίκη Μεταξούλη, παιδί της Κατοχής Μεσολογγίου, η οποία μας ήταν θετική έκπληξη σε αυτή την επικοινωνία και στο κάλεσμά μας δεν αρνήθηκε να μας μιλήσει για το αγαπημένο της άθλημα.
Της ευχόμαστε τα καλύτερα με υγεία και γρήγορη επαναφορά κάτω από τα δοκάρια, εκεί που προκαλεί πάντα με χαμόγελο και στα αθλητικά πλαίσια την αντίπαλο: "ότι για να την νικήσει πρέπει να ιδρώσει και να χει τύχη"

Ηλίας Λουκάς
katochinews@gmail.com