02 Δεκεμβρίου 2014

Ο ομορφάντρας που σήμερα πρωταγωνιστεί στη σειρά του ΑΝΤ1 κατάγεται από την ορεινή Ναυπακτία


Με καταγωγή από την Ορεινή Ναυπακτία από την μητέρα του ο ο Μανώλης Μαυροματάκης ο ηθοποιός πού έγινε γνωστός από την διαφήμιση σαν «ομορφάντρας γιατρός της πείνας».


Με μακρά θητεία στο θέατρο με πολλούς σημαντικούς ρόλους και πολλές διακρίσεις πρωταγωνιστεί στην τηλεοπτική σειρά «Ταμάμ» στόν ΑΝΤΕΝΑ.

Να πως περιγράφει την Ναυπακτιακή καταγωγή της μητέρας του σε παλαιότερη συνέντευξη του :

- Κι εσείς; Σε αστική οικογένεια μεγαλώσατε;

«Εγώ είμαι παιδί λαϊκής προέλευσης. Από αγρότες. Και μάλιστα η μάνα μου ήταν πολύ κακοπαθημένη. Την έστειλαν μικρή από την Ορεινή Ναυπακτία στην Πάτρα ως υπηρέτρια. Κοιμόταν σε λινάτσα και της έριχναν ένα ξεροκόμματο. Ο μπαμπάς μου αγαπούσε πολύ το διάβασμα αλλά έγινε χωροφύλακας. Εκείνος μου έμαθε να αγαπώ τα βιβλία. Πήγαινε τα ζώα να βοσκήσουν και είχε την εφημερίδα στην κωλότσεπη!».




tromaktiko
aitoloakarnanianet