27 Ιανουαρίου 2018

ΑΝΤΏΝΗΣ ΖΉΚΟΣ: ΕΊΔΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΝΟΎΣ ΣΤΟ ΝΤΈΡΜΠΙ ΤΩΝ «ΑΙΩΝΊΩΝ»

Στο αθλητικό κέντρο του Ολυμπιακού στο Ρέντη βρέθηκε ο προπονητής και τεχνικός διευθυντής της Ακαδημίας της Θύελλας Πατρών Αντώνης Ζήκος, προκειμένου να παρακολουθήσει τους νεαρούς και μέχρι το καλοκαίρι παίκτες του, Αθανασακόπουλο και Καλαμπόκα, στο ντέρμπι κορυφής ΟΣΠΦ-ΠΑΟ K17 SUPERLEAGUE.





Ο Αντώνης Ζήκος τόνισε:  «Όπως είχα υποσχεθεί στους παίχτες μου όταν έχω την ευκαιρία θα ανεβαίνω να τους βλέπω στους αγώνες τους. Τι καλύτερη στιγμή από τη σημερινή, χωρίς αγωνιστικές υποχρεώσεις δικές μου και να μπορώ να τους απολαύσω σ ένα τέτοιο παιχνίδι; Αυτό άλλωστε δεν είναι και το κέρδος ενός προπονητή; Να απολαμβάνει παίκτες του να αγωνίζονται σε τέτοιο επίπεδο και αντιλαμβανόμενοι τη παρουσία μου να κατευθύνονται γρήγορα να μ αγκαλιάσουν και να ρωτήσουν πως τα πήγαν. Εύχομαι τα βήματά τους  να ακολουθήσουν και άλλοι ώστε να δικαιώνομαι για την προσπάθεια μου».